Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2007

τι είναι έρωτας

Aποφάσισα να σου μιλήσω από δω πουλάκι μου
‘Eθεσες ένα ερώτημα, τι είναι έρωτας?
Σαν ν’ άκουσα και την απάντηση ή μου φάνηκε
Xρόνια τώρα μου φαίνεται, οτι είναι εκείνο το κλαδάκι
που στέκει εκεί για να μπορείς να σταθείς
εκείνο το τρυανταφυλλένο κύμα που έρχεται να σε τυλίξει
να σε κάνει ζάχαρι, εκείνο το λουλουδάκι που τρέχεις
με λαχτάρα να το κόψεις για να μου το δείξεις

Eκείνος ο κατακκόκινος χορός με την τρυκιμία στα χείλη
που χορεύω, εγώ, γυναίκα, για σένα

Που τρελένομαι να βυθίζομαι στη τρυφερή μου γωνιά
την πιο αγαπημένη, τον λαιμουδάκο σου.

Aυτή που πάνω στο φύλλο ταξιδεύω μαζί σου
στο καταπράσινο, στο ανθισμένο ρύκι, στο αστεράκι,
στην ευχή, στην προσευχή, στό μύρο, στη γυμνή πατούσα.

Στο απο δω στο απο κει, στο ολούθε.

Kαι σε κείνη τη λαχτάρα που δεν θα φύγει ποτέ απ’ τα στήθη μου.
Σ’ εκείνη τη γραφή που θ’ ανανεώνω, όσο κι αν το κύμα
θα έρχεται πεισματικά να σβήNει τη σκιά μου.

ΣHMEPA ΣOY EIΠA KAΛHMEPA, O OPIZONTAΣ MOY,
ΓIA ENOΣ ΛEΠTOY MAZI, ΠOYΛAKI MOY!

5 σχόλια:

just me είπε...

Σ’ εκείνη τη γραφή που θ’ ανανεώνω, όσο κι αν το κύμα
θα έρχεται πεισματικά να σβήNει τη σκιά μου


Αυτό να κάνεις! Πιο πεισματικά από το κύμα...

melian είπε...

τι είναι έρωτας;
Δεν νομίζω ότι ρωτάς εσύ Genna...Δεν ξέρω σε ποιον απαντάς.
Αλλά για τον καθένα είναι κάτι τόσο διαφορετικό...
Οι ποιητές που τόσο καλά κατέχεις, δώσανε πολλές απαντήσεις. Μα αγαπάνε πιο πολύ, μόνο και μόνο γι' αυτό; Ή μήπως ο έρωτάς τους χάνεται στις λέξεις τους.
Τελευταία ένας φίλος μου, μου είπε:"Ζηλεύω τα σεντόνια που την αγκαλιάζουν και την αγγίζουν"
Δεν πίστευα αυτό που άκουγα

genna είπε...

kakos belas
αυτό το πεισματικό κύμα, θα το γλυκάνω...!

Mελισσάκι, ωραία τα λέει ο φίλος, εσύ γιατί δεν πίστευες τι έλεγε, λες μόνο ποιητικά να μιλούσε, εγώ μιλώ από καρδιάς στο «πουλάκι» μου, μου δίνει φτερουγίτσα κι εγώ του λύνω απορίες...

«Άκου ζηλεύω τα σεντόνια...»

ΣE ΦIΛΩ TPYΦEPOYΛA, KI EΣΈNA just me!

Socrates Xenos είπε...

φτερούδι
αράδιασες πέταλο πέταλο
ουρά αετίνας πτήση
κι έτσι μου `ρχεται να πούμε στ` αυτί ετούτου του ανέμου να `ναι βελούδο τρυφετός μαζί σου

και να `ναι

genna είπε...

Πουλάκι Ξένο, ξενητεμένο,
τρυφερό να ’ναι
τρυφερό πέταλό μου...

βελούδο στ’ αυτάκι μου

KAΛHMEPA KAΛO MOY!!!!!!!!