Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2007

...!

7 σχόλια:

just me είπε...

...!!!!,
indeed.
(Για σήμερα, "έκλεισα" από ποιήματα).

Καλό σου απόγευμα, σε δάση με αυτοκρατορικήν εξάρτυση πρωινού θριάμβου.

spy είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!!

genna είπε...

@just me καλό βράδυ, ένς υπέροχος Kαρυωτάκης,

...στην άβυσσο του νου...


@ spy
χαίρομαι που αλλάξατε το πληκτρολόγιο...
καλή σας ώρα!

genna είπε...

πολλά λάθη κάνω, βιάζεται ο νους μου
και το μηχάνημα μου δεν μ' αφήνει να προσθέσω γράμματα που παραλείπω
ή λέξεις που βρομίζουν τις γράφω με δις όμικρον, κάτι σαν ωμέγα...

david santos είπε...

Good poem, congratulations.
Bom poema, parabéns.

Congratulations you the Greek Soccer. Final The phase of the champioship of Europe 2008 already is reached. Now in front will be the European.

genna είπε...

Hi david!

Κλαζoμένιoς είπε...

Απ' τα καλλίτερά του, αν όχι ΤΟ καλλίτερο. Δεν είμαι κριτικός, ούτε κάν γνώστης θά 'λεγα... Απλός αναγνώστης είμαι. Την προσωπική μου γνώμη εκφράζω.

Και κρατάω βαθειά μέσα στο μυαλό μου, από όταν τό είχα πρωτοδιαβάσει στα μικράτα μου, το ανεπανάληπτο:
«...σωτήρες του Σωτήρος».

Νά 'σαι καλά.