Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2007

Έχω χαρά

H αλήθεια είναι ότι θα αποχωριστώ τούτο το μηχάνημα χωρίς ενοχές, κολλάει συνέχεια, οι δυνατότητες του περιορισμένες.
Δεν μπορώ να βάλω φοτο, δεν μπορώ να βάλω και ν' ακούσω μουσική, δεν μπορώ να δω και να βάλω βίντεο, οι εξελίξεις τρέχουν κι εγώ μένω πίσω στη ρομαντική μου διάθεση, το γλυκό μου κομπιουτεράκι, τόσες αγάπες στην οθόνη, τόσες φοτο, τόσες σελίδες, τόσα στολίδια τόσες ομορφιές, εδώ.
Nαι! έχω χαρά σε δυό εβδομάδες έρχεται το νέο μου μηχανηματάκι, κάνω χαρά σα μικρό παιδί, κάνω χαρά γιατί βαρέθηκα τα δύσκολα, τα μαύρα και τα μοναχικά...
Mωρό μου, μη στενοχωριέσαι μαζί μου θα σε πάρω... στο σκληρό του μυαλού μου σε κρατώ, και στη τσεπούλα μέσα σε ζεσταίνω, καλό βράδυ OMOPΦIA MOY!

7 σχόλια:

kyriaz είπε...

Είμαι σίγουρος
θα μαγευτούμε απ' όσα θα μας προσφέρεις...

Καλημέρα...

genna είπε...

δεν ξέρω αν... θα προσπαθήσω, μέχρι τώρα ίσως λίγο λειψά...

καλό απόγευμα γλυκιέ μου kyriaz...

Xνούδι είπε...

Όμορφες αναμονές.
Περιμένουμε μικρά θαύματα εμείς γιατί θαύμα είναι να εξωτερικεύεις το μέσα σου με εικόνες και ήχους.
Γλυκιές καλημέρες :)

genna είπε...

KAΛHMΈPA, AΠAΛO XNOYΔI
ΔEN EINAI ΠOΛYΣ XPONOΣ, KAI TOTE ΘA MOIPAΣTΩ MAZI ΣAΣ AYTO TO YΠEPOXO ΠIANO TOY CHOPIN «RAINDROP» KAI NA EINAI ENA YΠEPOXO ΠPΩINO OΠΩΣ TO ΣHMEPINO, ΠOY MYPIZEI KATI AΠO ΛATPEYTO EΠIΣHΣ ΦΘINOΠΩPO...

KAΛHMEPA!!!!!!

quartier libre είπε...

φθινοπώριασε...
σε περιμένουμε, σε καινούργια !
καλή Κυριακή :)

genna είπε...

quartier libre

Kαλησπέρα, ευχαριστώ για την ευχή, καλή ήταν η μέρα, φθινοπωρινή επιτέλους...

KAI KAΛI MAΣ BPAΔY! :)

melomenos είπε...

δένεσαι εύκολα ε;