Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

Παιχνιδάκι, τ' αγαπημένας σας τραγουδάκια...



Το παιχνιδάκι πάντα αρχίζει με παιχνίδι...
Δύσκολο να ξεχωρίσω, πολλά τ' αγαπημένα, πολλά έχουν «εκτεθεί»
και ίσως κι άλλα πολλά...





Νιόνιος, ανεπανάλληπτος, πραγματικά δεν ήξερα τι να πρωτοδιαλέξω...
αλλά σα χορευταρού, τούτο που «κοκκινίζεις» (!), λατρευτό!




γιατί είναι Όνειρα Γλυκά, Όνειρα Ζαχαρωτά, Τρυφερά...





Το τραγουδάμε, αλλά μακριά από μας η Περσεφόνη, ε?






Μελίνα, Αθάνατη... Αγάπη!


Όποιος επιθυμεί μπορεί να παίξει με τ' αγαπημένα του τραγουδάκια...



14 σχόλια:

genna είπε...

Αγαπημένη μου Libre
πονοκεφάλιασα να ξεχωρίσω, αλλά και πάλι
ποιός μπορεί να πει στ' αλήθεια αν έχει ξεχωρίσει...

Μηθυμναίος είπε...

Εγώ, Τζεννάκι, θα χρειαζόμουν όλο το blog κι όλο το spot για να τ' απαριθμήσω... Πέντε μόνο, είναι αδικία.

Καλή σου μέρα, έστω και βρόχινη...

quartier libre είπε...

@
"σου μιλώ και κοκκινίζεις... κι έχεις προδοθεί!"

l' accent, παρακαλώ, στο "κι έχεις προδοθεί" !




τα "όνειρα ζαχαρωτά",
μου είναι ιδιαίτερο...
πριν 3 ή 4 χρόνια, ένα μεσημεράκι που ήμουνα στα χάλια μου, χρειάστηκα να το ακούσω
(ξέρεις, υπάρχουν στιγμές, που οι άνθρωποι χρειάζονται ντάντεμα και παρηγόρια...)
παρακάλεσα λοιπόν κάποιον φίλο "παίξτο μου!"
ακόμα του χρωστάω ευγνωμοσύνη, που με έστερξε εκείνη τη στιγμή της ζωής μου...




ο εφιάλτης της Περσεφόνης !

"εκεί που φύτρωνε φλισκούνι κι άγρια μέντα κι έβγαζε η γη το πρώτο της κυκλάμινο..."


όσο για την Περσεφόνη, ε,
στο τσακ τον γλυτώσαμε τον ύπνο της...




και σωστά τα λέει η Μελίνα !
"πλατύ ποτάμι και βαθύ"
γι αυτό εξάλλου έγινε και δίκοπο μαχαίρι...



εχ, εχ,
η σημερινή μέρα είναι πολύ δύσκολη, με τρομερή πίεση απ το πρωί...
έκανα ένα μεσημεριανό διάλειμμα, μπήκα εδωδά και μου φτιαξες τη μέρα μου

:)

genna είπε...

Στράτο καλημέρα!

σαν να μην ακούς ή να μην διαβάζεις μου μοιάζει τούτο το σχόλιο σου, δεν βλέπω καμιά αδικία, της στιγμής μου επιλογές ήταν...

για να δω τι θα «παίξεις»...

:)

genna είπε...

Καλημέρα κοριτσάκι!

όλα έχουν μια ιστορία να διηγηθούν...
αγαπημένα τόσα κι άλλα τόσα...

να προσέχεις, ε?

η πολύ δουλειά, δεν...

τα φιλιά μου!

:)))))))))))))

Μηθυμναίος είπε...

Ίσως να μη το διατύπωσα σωστά...
Άδικο, να στο ζητάνε...

Καλημέρα!

genna είπε...

Στράτο

πολλές φορές γράφουμε κάτι ή μάλλον διατυπώνουμε κάτι όπως το έχουμε στο κεφάλι μας, άλλο φτάνει όμως...

δεν ζητάω τίποτα από κανέναν, όποιος θέλει παίζει...

διακρίνω παράπονο?

Καλημέρα σου, με χαμόγελο...

τούτο το μέσο είναι να μας χαλαρώνει, λέω, όχι να μας χαλάει...

Μηθυμναίος είπε...

Όχι κορίτσι μου. Δεν έχω λόγους. Μάλλον δεν είναι οι μέρες μου...

quartier libre είπε...

@
30φυλλα,

κι εμένα δεν είναι οι μέρες μου...
... κι η δουλειά, δε σε ρωτάει...
ευτυχώς,έχω τούτο δω το blogoπαίχνιδο και χαλαρώνω κάπως.

genna είπε...

Στράτο, libre

χαμόγελο και στους δυό σας, όλοι κάποιους λόγους έχουμε να είμαστε κάπως, τούτο χαλαρώνει...

το ξέρω κοριτσάκι πως η δουλειά δεν ρωτάει,
τώρα πληρώνω τα βάρη της, γι αυτό σου λέω να προσέχεις...

καλό σας βράδυ!

melian είπε...

Καλησπέρα!

Μ'αρεσουν οι επιλογές σου. Ιδιαιτερα αγαπημενα και για μενα το πρωτο και το τελευταιο.
Αλλά οπως λες κι εσυ Genna, δεν ειναι ένα και δύο τα αγαπημένα μας τραγούδια.
Αναλογα τη μερα μας, τη διάθεση μας, τις αναγκες μας, άλλα ειναι αυτα πρωτα πρωτα θυμομαστε.

Ουτως ή άλλως εδω στο μπλογκ σου μας έχεις φερει πολλές φορες σε επαφη με εξαιρετικα ακουσματα

Καλό σου βραδυ κοριτσι!

Alexis B είπε...

Φαντάζομαι ότι η επιλογή θα πρέπει να ήταν πολύωρη εργασία.
Καλημέρα

genna είπε...

Μελισσάκι Καλημέρα!

έτσι είναι γλυκιά μου, ανάλογα τη στιγμή,
αλλά πόσα θα μπορούσε κανείς να βάλει σε μιά ανάρτηση...

ευχαριστώ για την αναγνώριση.

genna είπε...

Αλέξη

να σου λύσω την απορία,
μισής ώρας απασχόληση, μόνο...

Καλή σου μέρα!