Πέμπτη 17 Ιουλίου 2008

όμορφα...!


στην άμμο


και στη πνοή του κύματος...


~~~~~~~~~~~~~~~


16 σχόλια:

genna είπε...

να περάσετε όλοι όμορφα

να παλέψετε με τα κυματάκια.....

να μετρήσετε αστεράκια

να φτιάξετε καστράκια

να γεμίσετε αλμύρα

να κάνετε την πιό όμορφη βουτιά

ν α ξ ε κ ο υ ρ α σ τ ε ί τ ε

κι εσύ ΨΥΧΗ ΜΟΥ!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Χαμένος εδώ κι εκεί
gennaki μου μα δεν
ξεχνώ στιγμη το γλυκό
φτερό σου
Πολλα κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Orelia είπε...

κι εσυ το ιδιο!
ακους;
:))

αυτος είπε...

Βρήκα στην παραλία μου 2-3 "γιατί". Που δεν έχουν απάντηση. Μπορεί και να την βρεις. Τώρα που ξανά. Ξέρεις που θα μας βρεις.

ξανθίππη είπε...

Να περάσεις όμορφα και να επιστρέψεις ανάλαφρη, γεμάτη εικόνες, γεύσεις, μυρωδιές και συναισθήματα...
Φιλιά γλυκά, κορίτσι...

Alexis B είπε...

Καλησπέρα Genna
Εχω σκοπό όλα αυτά να τα κάνω, όταν έρθει η ώρα της άδειάς μου που αργεί ακόμα
Καλή Κυριακή
Μάκια πολλά

genna είπε...

Γλυκό μου κοτσυφάκι
να περνάς καλά...
επέστρεψα για λίγο....
μα πάλι θα πετάξω!

τσίου καλό μου!

gennoφιλάκια!!!

genna είπε...

orelia

κι εσύ καλά να περάσεις :))

genna είπε...

αυτός

όμορφα που είσαι, είστε και πάλι εδώ

η παραλία γεμάτη κοχυλάκια...

φιλάκια πολλά, καλημέρες όμορφες!!!!!!

genna είπε...

Ξανθίππη

γλυκό κορίτσι, ευχαριστώ !!!!!!

γλυκά φιλάκια!!!!

genna είπε...

alexis B

να φτάσει γρήγορα και γλυκά ο χρόνος
να κάνεις όλα τα όμορφα...

γλυκιές καλημέρες, καλή εβδομάδα!!!!

melian είπε...

και το καλοκαιρι συνεχίζεται...κοντα ή μακρια απο τη θάλασσα

καλη εβδομάδα γλυκιά μου!

genna είπε...

Ναι Μελισσάκι μου συνεχίζεται....
και με πυρετό, που το βρήκα καλοκαιριάτικα, μ' έχει διαλύσει....

Καλό σου βράδυ κορίτσι μου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

κι εγω ετοιμάζομαι σιγά σιγά
gennaki μου
πολλά πολλά κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

Roadartist είπε...

Να περάσεις όμορφα .. έτσι απλά και όμορφα.. φιλιά!

genna είπε...

αρτιστα του δρόμου

ευχαριστώ γλυκούλα
κι εσύ να περάσεις όμορφα

ήρθες, έφυγες, όπου κι αν είσαι
γλυκά να είναι...

τα φιλιά μου!!!!!