Τετάρτη 2 Ιουλίου 2008

γυναίκες...


Υπάρχουν γυναίκες που φοράνε την Όμορφια τους σαν πένθος,
γυναίκες φωτεινές και σκιασμένες με διπλά δρεπάνια της αψίδας,
με το παιδί ασάλευτο στα σταυρωμένα χέρια.
Άλλες είναι χάρτινες, στοιχεία νηπιαγωγείων,
άλλες πάλι, ζωγραφιές με κιμωλία,
όρθια τα μαλλιά και μεγάλη μαύρη τσάντα.

Υπάρχουν γυναίκες ακροκέραμα ανάμεσα στις άλλες,
γυναίκες με το μακρύ λαιμό, το χείλος της κανάτας,
άλλες που είναι ωδικά πτηνά κι' άλλες που είναι χήνες.

Υπάρχουν γυναίκες που τις φωνάζει ο φονιάς
να βγάλουν τον θάνατο περίπατο μες στ' αραιό το δάσος.
Υπάρχουν γυναίκες που τις φωνάζει το παιδί Μαμά
και αυτές δεν απαντάνε.

Υπάρχουν γυναίκες που την κούνια τους

ζέστανε ανάσα αγίου,

και γέρνουν δίχως να φτάσουνε

ποτέ στο σημείο να πεθάνουν.

ΛΕΥΚΗ ΜΟΛΦΕΣΗ





17 σχόλια:

genna είπε...

...και Υπάρχουν Αγορίνες που λατρεύευεις τα χέρια τους... και σε κάνουν να θέλεις να τους πλύνεις τα πόδια τους...

Ε, λοιπόν, Αγορίνα μου!!!!!!!!!!!!!!

... που λατρεύεις τα χείλη τους...

Ε, λοιπόν, Αγορίνα μου.... το ξέρεις ψυχή μου, ότι σε Λατρεύω...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Απλα τελειο!!!!
Και χαρούμενη είδηση
για μένα
Μπραβοοοοοοοοοοο

Κοτσυφοφιλάκια

τσιου!!!!!

Orelia είπε...

τι ομορφο ποιημα!

(οχι πως και άλλα που εχεις γραψει η ιδια ή εχεις αναρτησει, δεν ειναι το ιδιο ομορφα, μα αυτο, γιαμενα, ξεχωριζει, γιατι βλεπει απο πολλες, ισως ολες, πλευρες το θεμα
σα να φιαχνει πινακες ζωγραφικης διαδοχικους..)

καλημερα και καλο μηνα genna
καλο καλοκαιρι ναχεις

ενας ανοητος αντρας είπε...

καλημερα σας

γυναικες ...και αγορινες ?
δεν λεει... χαμενα απο χερια
ειναι τα αθωα τα αγορια
να τους βαλετε κοριτσακια
ή στις γυναικες να βαλετε αντρες ...

καλημερα σας
ξανα ...

ευδιαθετα φιλια

genna είπε...

κοτσυφάκο μου

«γέρνουν, αλλά δεν πεθαίνουν» πουλάκι μου.....

γιατί υπάρχουν «Αγορίνες» που κελαιδάνε όμορφα...

καλημέρα καλό μου!!!!!

τσίουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!

genna είπε...

orelia

Πόσο χαίρομαι που είσαι εδώ.....

Πριν από λίγο καιρό έμαθα γι' αυτό το κορίτσι
«έφυγε» με τον φίλο της, (γνωστός μου) όπως ακριβώς είχε προβλέψει τον «θάνατό της»

πόσο συγκλονιστική είναι η ζωή και το Κάρμα της...

Σ' ευχαριστώ φίλη μου, καλή σου Ώρα και καλό Καλοκαίρι...

genna είπε...

ενας ανόητος αντρας

για σας κρατώ τη προσφώνηση «Κύριε»

όταν τα χείλη μου κελαιδάνε οι Άντρες γίνονται Αγορίνες, μάλλον Αγορίνα...

καλημέρα σας!!!!!!!

ευδιάθετα φιλιά, επίσης....

melian είπε...

Καλημερα!

Ομορφη διάθεση νιωθω ...καλοκαιρινή!

Πολλά φιλιά!

genna είπε...

Μελισσάκι μου καλημέρα!!!!!!

ναι, τρυφερούλα μου, όμορφη καλοκαιρινή!

πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καλησπερα gennaki μου
γλυκομίλητο και τρυφερό

τσίου!!!!

Orelia είπε...

συγκλονιστικο οντως!!!
περα για περα
απο το γεγονος πως, οπως λες, το ειχε προβλεψει...!

("κυκλοφορω" genna, μα χωρις παντα να μιλω :) )

καλη αυριανη

genna είπε...

καλημέρα κοτσυφάκο μου....

που κελαιδείς όμορφα .....

καλό σου Σ/Κ...

τσίου!!!!!!!

genna είπε...

Καλημέρα Orelia


κι εγώ «κυκλοφορώ» όπως το λες.....

είναι συγκλονιστικό, χθες πήρα το βιβλίο της

«Η μέρα που λέγεται σήμερα» εκδόσεις Μελάνι

θα το ρουφήξω το Σαββατοκύριακο.....

να περάσεις καλά σου εύχομαι.....

φίλη μου!!!

Orelia είπε...

άλλο ενα βιβλιο στον καταλογο μου... :)

Ο άλλος είπε...

Το θέμα γυναίκα δεν επιδέχεται καμία απλούστευση. Μόνο έρωτα

genna είπε...

orelia

καλησπέρα... :)

genna είπε...

ο αλλος

...ακριβώς έτσι, άλλε μου,

και ο έρωτας γίνεται Λατρεία...

σαν Αρχαίας Κόρης.....

Αρχαίας Θεάς...

Καλημέρα σας!!!!!!!!