Δευτέρα 12 Μαΐου 2008

Άνθι απαλό!!!!!!!!!


Ποιά είναι τούτη
που κατεβαίνει
Ασπροντυμένη
Οχ το βουνό;

Τώρα που τούτη
Η κόρη φαίνεται
Το χόρτο γένεται
Άνθι απαλό

Κι ευθύς ανοίγει
Τα ωραία του κάλλη
Και το κεφάλι
Συχνοκουνεί

Κι' ερωτευμένο,
Να μη το αφήση,
Να το πατήση
Παρακαλεί.

Κόκκινα κι' όμορφα
Έχει τα χείλη,

Ωσάν τα φύλλα
Της ροδαριάς,

Όταν χαράζη
Και την αυγούλα
Λεπτή βροχούλα
Σέρνει δροσιάς.

Και των μαλλιώνε της
Τ' ωραίο πλήθος
Πάνου στο στήθος
Λάμπει ξανθό

Έχουν τα μάτια της
Όπου γελούνε
Το χρώμα πούναι
Στον ουρανό.

Ποιά είναι τούτη
Που κατεβαίνει
Ασπροντυμένη
Οχ το βουνό;

Διονύσιος Σολωμός


6 σχόλια:

ενας ανοητος αντρας είπε...

Να λοιπον που διαμαντακια
μπορεις να βρεις
παντου...

αχ αυτες οι μουσικες σας
υπεροχες παντα

τα φιλια μου
και την καλησπερα μου
καταθετω
ταπεινα....

genna είπε...

ένας ανόητος άντρας

σε τέτοια ταπεινή κατάθεση, να υποκλιθώ...

κι εγώ σας καταθέτω καλησπέρες και φιλιά

αύριο θα σας βάλλω πολύ αγαπημένη για μένα μουσική, είδατε πόσο αμελής είμαι στις υποσχέσεις μου...

καλό σας βράδυ!

Alexis B είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=2KJ7NFdcxU8&feature=related

for you with Μάκια

Καλημέρα

genna είπε...

Αλέξη Β

σ' ευχαριστώ για τα ΔΩΡΑ!!!!!!!!!

να έχεις μιά όμορφη μέρα!!!!!!!!!!!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Σσσσττττ

κοτσυφοφιλάκια

τσιου!!!!

genna είπε...

Άκουσα καλά, ήταν τσίου αυτό το φρρρρρστ......

κοτσυφάκι μου ταξιδιάρικο, επέστρεψες?

νόμιζα η κου-κου....

gennoφιλάκια φτεράκι!!!!!!!!

τσίουυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!!!!!!!