Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008

Ne me quitte pas - Nina Simone

10 σχόλια:

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Ne me quitte pas

gennaki μου με Nina Simone
και με όλες αυτές τις όμορφες
εικόνες απο το βίντεο είμαι....
έτοιμος για μια καλή-καληνύχτα!!!

Και η μουσική απο Yo-Yo Ma....

ακούω κι αυτό και φεύγω...
καλό ύπνο και όνειρα γλυκά

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

genna είπε...

δεν είναι υπέροχη κοτσυφάκο μου?

όνειρα γλυκά καλό μου!

Ανώνυμος είπε...

30φυλλάκι
άκου κι αυτό

http://www.youtube.com/watch?v=tAv1FDpdnmE

Σ.Ξ

genna είπε...

Σωκράτη, αλμύρα στα βλέφαρα...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καλημέρα gennaki

Ήρθα να ακούσω λίγο μουσικούλα
να σου πω οτι είσαι αγαπημένη
να σου δώσω πολλά πολλά

κοτσυφοφιλάκια

και

τσίου!!!

genna είπε...

μόλις σου άφησα καλημέρα στο δάσος κοτσυφάκι μου...

τι όμορφα που βρέχει σήμερα... ποτίζει τη γη,
θ' ανοίξουν όλα τα μπουμπούκια...

τσίου καρδούλα, όμορφη !

mystikaperasmata είπε...

I put a spell on you και ne me quitte pas. Δυο συναισθηματα στο πακετο του ενος. Ποιο απο τα δυο υπερισχυει?
καλησπερα genna.

genna είπε...

Δημήτρη

ποιό άραγε?

την καλησπέρα μου.

mystikaperasmata είπε...

Και τα δυο? :D
Οχι?

Μηθυμναίος είπε...

Nina Simone, η αγαπημένη μου!!!
Καλησπέρα με το άκουσμά της...