Τρίτη 25 Μαρτίου 2008

Όλα τα ποτάμια...

να μυρίζω, να γεύομαι γλύκα...

τους καρπούς σου ν' αγγίζω...

Το σώμα σου στην αμμουδιά
η άμμος κολλημένη στη σάρκα σου
η άμμος στα χέρια μου
στη γλώσσα μου
να σε ανακαλύπτω
πίσω απ' το λεπτότατο εμπόδιο
κι η άμμος να πέφτει απ' τα μαλλιά μας
να κατακάθεται στο βυθό της σιωπής
κ' εμείς
ωραίοι φρεσκολουσμένοι
απ' τα δικά μας νερά αναδυμένοι
στο φως και στο σώμα
τούτης της γης.

Γιάννης Ρίτσος

κυπαρίσσια τρέχουν στην πλαγιά...

σε κάθε στροφή και φως, τρέχουν τα μάτια,

τρέχουν οι μουσικές...

ψυχή μου!


17 σχόλια:

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Υπέροχες οι φωτογραφίες αλλά και οι στίχοι. Δημιουργούν μια ατμόσφαιρα γήινης και ουράνιας ομορφιάς όπου ακκίζονται, τό σώμα αλλά και η ψυχή. Να 'σαι καλά genna μου.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Μου έλειψαν αυτές σου οι αναρτήσεις καλό μου gennaki
Ευχαριστώ για το όμορφο ταξιδάκι που με πήγες για άλλη μια φορά

πολλά πολλά κοτσυφοφιλάκια
τσίου

τσίίουουουουουυυυ!!!!

genna είπε...

φαίδων καλησπέρα!

σ' ευχαριστώ, κι εσύ να είσαι καλά!

genna είπε...

κοτσυφάκο μου

ήταν υπέροχα, ταξίδεψα με βροχή, οι εναλαγές του τοπίου όνειρο, όλα ανθισμένα...
την Κυριακή ή το Σάββατο δεν θυμάμαι το τοπίο είχε γίνει κατακίτρινο, ένα απόκοσμο χρώμα από την σκόνη της Αφρικής... πολύ το χάρηκα

σε φιλώ κοτσυφάκι μου, δεν μου έλειψες εκεί

να δεις πουλάκια όλη μέρα τσιριτρί τσιριτρό

genna είπε...

κοτσυφάκο μου μη μου θυμώσεις.....

κι άλλα φιλάκια, χρωστούμενα....

Ανώνυμος είπε...

να μυρίζω
να γεύομαι ταξίδι!!

Πανέμορφες φωτογραφίες!!
κι είμαι σίγουρη οτι γεύθηκες
όλο το σώμα της άνοιξης γης!

την καλησπέρα μου

mystikaperasmata είπε...

Κολλησα με το podcast σου σημερα. Πολυ ομορφο το κομματι σου. Οπως και οι φωτογραφιες σου, οπως και το ποιημα του Ριτσου.
Την καλησπερα μου genna!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Άλλα πουλάκια????
Γκρρρρρρρρρ!!#$^$*##!@!

χαχαχαχαααα

καληνύχτα καλό μου gennaki...

και όνειρα γλυκά...

κοτσιφοφιλάκια

τσίίίουουουουουυυυ!!!!

genna είπε...

mist

ναι, γεύτηκα όλη την Άνοιξη τούτης της γης

πανηγύρι, ανθέων και μπουμπουκιών-φύλλων

την καλημέρα μου!

genna είπε...

Δημήτρη καλημέρα!

σ' ευχαριστώ, είδες ο Yo-Yo Ma μοναδικός, εσύ ξέρεις από έγχωρδα....

genna είπε...

κοτσυφάκο, όχι γκρρρρρ

τσίου γλυκό μου, άπειρα στη φύση, αλλά και το δικό σου μοναδικό ακουγόταν...

καλημέρεεεεεεεεεεςςςςςςς, φιλάκια!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Αααααααα!!!!

Είπα και γω!!!!

χαχαχαχααα

καλημέρα καλό μου gennaki

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

τσιοοοοοουυυυυυυυ!!!!!

Βάσκες είπε...

Αχ τέλεια ανοιξιάτικα ταξιδάκια με γεμάτες τις βαλίτσες γιατί χρειάζεσαι και χειμωνιάτικα και καλοκαιρινά ρούχα.

Αχ αχ αχ! Ταξίδια θα μου λείψουν!

genna είπε...

ένα είναι το κοτσυφάκι μου ,
που κελαϊδεί γλυκά...

τσίουυυυυυυυυυυυυυυ, καλό μου!

genna είπε...

Βάσκες, τίποτα δεν θα σου λείψει...
λίγοι μήνες και μετά αγγαλίτσα και δρόμο,
όλα να της τα δείξεις, ΟΛΑ!

melian είπε...

Υπέροχα ερωτικός ο Ρίτσος...και αυτό το ταγκό...!

Νομίζω πως η άνοιξη μπήκε με καλους οιωνούς.

Καλό σου βράδυ, γλυκιά μου :)

genna είπε...

Mελισσάκι

πόσο χαίρομαι που σε βλέπω πάλι καθισμένη στο όμορφο φεγγαράκι...

και σένα γλυκό βράδυ γλυκιά μου!