Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

στίξης...



















Εκρέουν τα μάτια
Φθινόπωρο!


8 σχόλια:

Roadartist είπε...

Ποιανού το ποδήλατο; Δικό σου; :)
Ωραία φωτο, που ταιριάζει σε φθινόπωρο.. Σήμερα προς καλοκαίρι πάει η μέρα όμως.. :)

melian είπε...

όμορφο πλάνο!

καλό υπόλοιπο Σ/Κ, genna :)

quartier libre είπε...

@
φθινόπωρο, 30φυλλιά μου :)

genna είπε...

roadartist

ναι, μίνι καλοκαιράκι σήμερα... :)

εγώ μόνο σε πατίνι ισορροπώ και στα φτερά μου...

καλό σου βράδυ!

genna είπε...

Μελισσάκι μου ήταν όμορφα σήμερα, έπειασε η ευχή σου...

Ναι, το πλάνο από μια μέρα του Καλοκαιριού,
που είχε γίνει Φθινόπωρο...

Καλό σου βράδυ!

:)

genna είπε...

libre

Kαλοκαιράκι σήμερα, κοριτσάκι... :)

Orelia είπε...

πολύ πολύ όμορφη λήψη!!!!

κι ο σχολιασμός !!!! κι αυτός :))

σε φιλώ :)

genna είπε...

Ευχαριστώ, Τσιγγάνα μου!

Καλή σου μερα!

φιλιά!

:) :)