Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

Παιχνίδια με τους κόκκους...

15 σχόλια:

melian είπε...

Άμα είσαι καλλιτέχνης, ακόμη και με τα πιο απλά υλικά, πάλι θα μεγαλουργήσεις.
Θυμάμαι και παλιά που είχες αναρτήσει ένα άλλο καταπληκτικό παρόμοιο βιντεάκι.


Καλό σου βράδυ, κορίτσι

φιλιά :)

Μηθυμναίος είπε...

Καταπληκτικό!!!
Έχω δει κι άλλα του ίδιου καλλιτέχνη και τα έχω θαυμάσει!!!
Και ιδίως η δημιουργία και η συνέχεια του θέματος. Εδώ μου άρεσε ιδιαίτερα και η μουσική!!!

Καλημέρα Τζεννάκι μου!!!

genna είπε...

Μελισσάκι μου καλημέρα!!!!!!

η πρώτη μου επάφη με τους κόκκους μ' έκανε ν' ανατρέξω πάλι σε τούτο το υπέροχο, όπου με την μείξη της μουσικής γίνεται ακόμα πιό όμορφο...

φιλί γλυκό!

genna είπε...

Στράτο μου καλημέρα!!!!!

συμφωνούμε,
και η μουσική πολύ όμορφη...

Matriga είπε...

Genna, έτυχε να περάσω και μου άρεσε πολύ το blog σου! Nα είσαι καλά :)

lakis είπε...

Υπέροχο. Ανακαλύπτει θησαυρούς κανείς πού και πού μέσα στο youtube. Μέρα καλή

genna είπε...

Matriga

καλώς ήλθες, ευχαριστώ σε!

να είσαι καλά, ήρθα μιά βολτίτσα στα δικά σου, η αλήθεια είναι ότι μπερδεύτηκα, ποιό το δικό σου?

ν 'αφήσω λόγο γλυκό...

:))))

genna είπε...

Λάκη

Μέρα όμορφη!!!!!!

έχει διαμάντια εκεί, αλλά θα γεμίσει το μπλογκ μου με ομορφιές τέτοιες...

:)))))))

ellinida είπε...

Πάντα με τις ομορφιές σου.
Καλησπέρα.

quartier libre είπε...

@
στις συζητήσεις του lexima,
στο θέμα
"Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΕΙΝΑΙ..."
κάποιος πρέπει να γράψει κι αυτό !

Sideras είπε...

Θέλεις να πεις μαγεία με τους κόκκους. Την τεχνική την είδα πριν 4 χρόνια στο Birmingham , Αγγλία. Σε σόου στο Symphony halls
Φανταστική εμπειρία και από κοντά.

genna είπε...

ellinida

ευχαριστώ κοριτσάκι!

την καλησπέρα μου!

genna είπε...

libre

να το γράψει, τούτο το υπέροχο...

καλησπέρες!

φιλιά

:))))))

genna είπε...

sideras

χαίρομαι που το βιβλίο των ευχών έφτασε στο κατώφλι μου, μου άρεσε αυτό το σε περίμενα...

φαντάζομαι πως θα ήταν να το βλέπεις live,
τυχερός που το απόλαυσες...

καλό βράδυ εύχομαι!

Matriga είπε...

Kαλησπέρα Genna. Tα δικά μου είναι το Shell-land και το αγγλόφωνο Shell-land-En.
Σε περιμένω με χαρά!

Καλό Σ/Κ :)