Κυριακή 20 Απριλίου 2008

Cecilia Bartoli und Thomas Gottschalk - Zauberflöte

5 σχόλια:

genna είπε...

Πατέρας, γλυκός και τρυφερός...

μ' αρεσε να χώνομαι στο φρεσκοξυρισμένο μάγουλο... μ' έμαθες ν' αγαπώ τον Αντρα

Μου λείπεις... μου λείπεις....
χαίρομαι όταν σαν Αγγελος μου γνέφεις στα όνειρα μου...

χαίρομαι που ακόμα σε μυρίζω....

melian είπε...

Genna γλυκιά...ποσο τρυφερός ο λόγος σου!
Εύχομαι πάντα σαν Άγγελος να έρχεται στα όνειρα σου και να μη χάσεις ποτέ τη μυρουδιά του...

(απολαυστικό το βιντεάκι και μια ιδιαιτερη αδυναμια στον Gottschalk)

Καλή Μ. εβδομάδα!

genna είπε...

Μελισσάκι μου... έρχεται
τον βλέπω στη θέση του εκεί που καθόταν στο τραπέζι, άλλοτε φοράει φτερά κι άλλοτε μου γνέφει...
χθες είχα πάει σε μιά γιορτή σπόρων...
σαν να έβλεπα τα χέρια του που πάλευε με τη γη

Σπάραξα, όλη μου η ζωή, όταν έφυγε...

να είσαι καλά κοριτσάκι μου!

Καλή Μ. εβδομάδα!

Μαρινα ..... είπε...

τριανταφυλλο την μνημη καμε...
σε βαζο μ΄αθανατο νερο να πινει να ποτιζεται αποθεσε το....

στην αγκαλια του πάντα να εισαι...
τα ονειρα σου να σκεπαζει....


φιλι και χαδι....
ευχη ...ομορφο δειλινο το μετωπο σου να αγιξει

genna είπε...

Μύρο από τριαντάφυλλο της αυλής....

έρχεται Μαρίνα μου, έρχεται και σαν κόρη
με κρατά στα γόνατα του...

φιλί κι Αγγάλη, όμορφη κόρη.....

ΜΑΡΙΝΑ ΤΩΝ ΑΝΕΜΩΝ!!