Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2007

...την πνοή που σου χάρισε τούτη η ANAΣA

Όλοι βλέπουν οράματα
κανείς ωστόσο δεν τ’ ομολογεί·
πηγαίνουν και θαρρούν πως είναι μόνοι.
Tο μεγάλο τριαντάφυλλο
ήτανε πάντα εδώ
στο πλευρό σου βαθιά μέσα στον ύπνο
δικό σου και άγνωστο.
Aλλά μονάχα τώρα που τα χείλια σου τ’ άγγιξαν
στ’ απώτατα φύλλα
ένιωσες το πυκνό βάρος του χορευτή
να πέφτει στο ποτάμι του καιρού–
το φοβερό παφλασμό.

Mη σπαταλάς την πνοή που σου χάρισε τούτη η ANAΣA.

O αγαπημένος μου Σεφέρης, πάντα κοντά μου...

7 σχόλια:

the navigator είπε...

Και δικός μου αγαπημένος...πολύ....

ΑΛΗΘΙΝΟΣ και ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ είπε...

Σπαταλώ τούτη την πνοή που μου χαρίζουν οι ανάσες, διαβάζοντας τους στίχους του Σεφέρη.Κι είναι τόσο βαθιές αυτές οι ανάσες, όσο και τα νοήματα που κρύβουν ή αποκαλύπτουν οι λέξεις.....
Καλό σου βράδυ

spy είπε...

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΠΑΝΤΑ!!!
ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ!!!

ΑΛΗΘΙΝΟΣ και ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ είπε...

Αράξαμε σ΄ακρογιαλές γεμάτες αρώματα νυχτερινά
με κελαηδίσματα πουλιών, νερά που αφήνανε στα χέρια
τη μνήμη μιας μεγάλης ευτυχίας.

Τρεις στίχοι(30-32) από τους ΑΡΓΟΝΑΥΤΕΣ της αγάπης σου.

Νάχεις ένα χαρούμενο απόγευμα

genna είπε...

navigator, καλό σου απόγευμα...

AΛHΘINOΣ, καλώς ήρθες με στίχους γεμάτος... πολύ γλυκό από μέρους σου, σ' ευχαριστώ για την ευχή και σ' εσένα καλό απόγευμα!

spy τα λόγια σας πάντα με τιμούν να είστε πάντα καλά και γλυκομίλητος,

καλό σας βράδυ!

ΑΛΗΘΙΝΟΣ και ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ είπε...

Αφησα τα ΑΧΡΩΜΑ ΟΝΕΙΡΑ στα σχόλια του spy..Εδώ τον είδα τυχαία και πήγα να τον επισκεφθώ, αλλά δεν κατάλαβα και πολλά πράγματα....Αν ξέρεις κάτι και μπορείς να βοηθήσεις θα το περιμένω. Θα ξαναπεράσω πάντως κι άλλη φορά, από τη γειτονιά του οπότε ίσως είμαι πιο τυχερός

Νάχεις ένα αδιατάρακτο βράδυ κι ένα πολύ γλυκό ξημέρωμα...

Ανώνυμος είπε...

Αποκωδικοποίηση....: θρησκειών, μυθολογιών, ψυχής, σιωπής,.....
Σχηματοποίηση λόγου ("ποιημάτων" μου), κοσομογονία, θεογονία,......
URL : www.siopi.gr
Γεια......