Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2007

μιά λεπτομέρεια, χρωμάτισε την!


Λειτουργώ με παρόρμηση
μερικές φορές όταν πνίγομαι
και φουσκώνω από αδιαφορία
κάνω άσχημα πράγματα.

Mη φανταστείς
άσχημα-πράγματα για τους άλλους
όσο για τον εαυτό μου.

Eίναι ένας τρόπος ν’ αντιδρώ,
αλλά μετά με τσακίζει,
εμένα την ίδια, προσωπικά...

Tώρα αισθάνομαι πάλι ρίγη
σίγουρα με τριγυρίζει εκείνη η γρίππη,
δεν της αντιστέκομαι
πάω στο κρεββάτι.

θέλω να νοιώσω μια φτερούγα σου πλάι μου.
Θέλω να στεγνώσεις το δάκρυ
που θ’ αφήσω να κυλήσει...

Eίναι μιά λεπτομέρεια,
ούτε η σοκολάτα που λατρεύω
δεν μπορεί να με παρηγορήσει
αυτή τη στιγμή...

Λέω να έρθω εγώ,
μη τρομάζεις, γλυκά
θα κουλουριαστώ στο πλάι σου...

7 σχόλια:

quartier libre είπε...

όχι μονάχα θα κουλουριαστώ,
μα μιλιά δεν θα βγάζω, κι όλας...
:)

just me είπε...

Περαστικά σου _όχι μόνο από τη γρίππη.
(Και θα είναι!)

genna είπε...

Πρώτα θ' απαντήσω στις κυρίες
μωρό μου, μετά σ' εσένα.

@Quartier libre
να προσέχεις κοριτσάκι, καληνύχτα
και για καλημέρα θ'α 'ρθω. να κάνεις διαλείμματα, αναπνοές πολλές να παίρνεις...
θα περάσει, σε φιλώ!

@εσύ just me, κακέ μπελά μου
ευχαριστώ για την ευχούλα, το άλλο δεν θέλω να περάσει, αντιθέτως να μου ανεβαίνει κι άλλο «αυτός» ο πυρετός, καλό βράδυ!

@Στην αγορίνα μου, όπως μου είπες θα κάνω μωρό μου θα τα κλείσω όλα, μια αγγαλίτσα στέλνω, και πλάι σου θάμαι...

just me είπε...

Εννοείται ότι δεν σου ευχήθηκα να σου περάσει ο "πυρετός" γενικά, αλλά αυτή η στιγμιαία μελαγχολία που μου φάνηκε ότι διέκρινα.
"Πυρετό" να έχεις πάντα και 45, 50 και όσο αντέχει και επιθυμεί η καρδούλα σου.
:)
Φιλιά

genna είπε...

@just me
έτσι γίνεται με τον πυρετό
και παράπονο φέρνει, αλλά και αδειάζει,
απ' τον άλλον ν' αντέχει η καρδούλα μου,
ναι!

:)

κοίτα που έμαθα να μιλώ κι εγώ με σύμβολα.

Hρθα στα μέρη σου και με τι ζάλη που έχω έκανα μεταβολή, μυαλό μπλογκ...

ellinida είπε...

Αχ αυτές οι φτερούγες! Ειδωλοποιητικά βλέμματα άραγε;
Ζεστή σοκολάτα και κουκουλώσου. Σε μένα δουλεύει πάντα το σύστημα.
Περαστικά. :)

genna είπε...

ellinida

σ' ευχαριστώ για την ευχή, λίγο πικρή η σοκολάτα, αλλά τα έβγαλα πέρα. :)