Τρίτη 18 Μαρτίου 2008

Του oλόστρωτου πελάου μες στον καθρέφτη


Και προβαίνει η Μαρία λίγη να πάρη
Δροσιά στα σωθικά τα μαραμένα
Είναι νύχτα γλυκιά, και το φεγγάρι
Δε βγαίνει να σκεπάση άστρο κανένα
Περίσσια, μύρια, σ' όλη τους τη χάρη,
Λάμπουν μονάχα, άλλα δεμένα
Κάνουν και κείνα Άνάσταση που πέφτει
Του oλόστρωτου πελάου μες στον καθρέφτη.

Τα μαλλιά σέρνω στα λιγνά μου στήθη
Δένω σταυρό τα χέρια· Ουράνια, θεία!
Πέστε Eκεινού που σήμερα αναστήθη
Να ελεηθή τη μαύρη τη Μαρία.
Μέρα της Αγάπης· Άδης ενικήθη
Καίονται τα σπλάχνα, καίονται τα στοιχεία
Και η πυρκαγιά του Κόσμου αναγαλλιάζει
Και κατ' Αυτόν τη σπίθα της τινάζει.


ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ




12 σχόλια:

Roadartist είπε...

Πολύ όμορφη φωτογραφία..
Πανέμορφο ποίημα..
Τη καλησπέρα μου!

genna είπε...

roadartist

σ' ευχαριστώ καλό μου!

καλό σου βράδυ!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Όμορφο ποίημα, τέλεια μουσική...
Ανθη που χρωματίζουν τον γαλάζιο ουρανό...
Τι άλλο να ζητήσω καλό μου gennaki?
καλό σου βράδυ

πολλά κοτσυφοφιλάκια

τσιιιοουυυυυυ

adaeus είπε...

ανύπερβλητος Διονύσιος Σολωμός :)
Η Ζάκυνθος είναι γεμάτη άνθη και δένδρα σαν αυτό της φωτογραφίας :)

Alexis B είπε...

Je crois entendre encore
Cache sous les palmiers
Sa voix tendre et sonore
Comme un chant de ramiers.

Oh nuit enchanteresse
Divin ravissement
Oh souvenir charmant,
Folle ivresse, doux reve!

Aux clartes des etoiles
Je crois encor la voir
Entr'ouvrir ses longs voiles
Aux vents tiedes du soir.

Oh nuit enchanteresse
Divin ravissement
Oh souvenir charmant
Folle ivresse, doux reve!

Charmant Souvenir

φιλιά

eva είπε...

Ανάσταση μες στου πελάου τον καθρέπτη
και μύρια άνθη να βάβουν τους ουρανούς...
Ανάσταση, που ακολουθείς κάθε θάνατο!
Γλυκειά καλημέρα!

genna είπε...

κοτσυφάκο καλημέρα

χαίρομαι καλό μου που σου άρεσαν

καλό υπόλοιπο της μέρας...

φιλάκια, τσίου!

genna είπε...

adaeus

σ' ευχαριστώ!

και σε σένα χαμόγελο και καλή μέρα!

genna είπε...

Αλέξη μου

τα γαλλικά μου χάλια

μεταφρασούλα, μπορείς καλό μου...

φιλάκια!

genna είπε...

evaggelia-p

καλώς ήλθες,

γλυκειά μέρα και η δική σου!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Εδω είμαι κι εγώωωωω

καλησπέρα gennaki μου

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!

genna είπε...

κοτσυφάκο μου τη κατάληλη στίγμή τσουπ
προσγειώνεσαι δίπλα μου, ότι ήμουνα έτοιμη να πάω να βουλιάξω στ πούπουλα...

με παιδεύει ένα φυλαράκι, προσπαθώ να του κάνω Άνοιξη , αλλά αντιστέκεται...

φιλάκια, τσίου σου!