Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

όνειρα, ζαχαρωτά...

4 σχόλια:

genna είπε...

θα μας κατασπαράξουν...

quartier libre είπε...

@
30φυλλιά,
θα σου πω μιάν ιστορία.

μιλούσα άλλοτε σε κάποιον
μακρινό φίλο,
που χαϊδευτικά τον αποκαλούσα admin.

μιά μέρα ήμουν πολύ θλιμμένη.
admin, του λέω, βάλε ν΄ακούσουμε μιά γλυκειά μουσική !
παρηγόρησέ με, βάλε ν' ακούσουμε ένα νανούρισμα.
τα όνειρα ζαχαρωτά!

το έβαλε. κατ' ευθείαν.

δεν ξεχνώ τους ανθρώπους,
που με καλωσύνη βόηθησαν έστω και μιά στιγμή τη ζωή μου.

έπειτα η Cle,
μου βρήκε τα λόγια :

Ήταν όνειρο κακό, εφιαλτικό
μα πέρασε κι αυτό
Κάπνισε μια ρουφηξιά,
πιες μια γουλιά νεράκι δροσερό

Κοίτα που άναψα το φως
ο κόσμος πως
είναι απλός και φωτεινός
και κανείς δεν είν’ εδώ
μονάχα εγώ
που πάντα θα ’μια εδώ
εγώ που σ αγαπώ

Σώπα ησύχασε πια
έχεις περάσει πολλά
Νάνι και όνειρα γλυκά
χρωματιστά
όνειρα ζαχαρωτά

ήταν όνειρο κακό εφιαλτικό
μα πέρασε κι αυτό
κάπνισε μια ρουφηξιά,
πιες μια γουλιά
νεράκι δροσερό

Κοίτα που άναψα το φως
ο κόσμος πώς
είναι απλός και φωτεινός
Οι στιγμές οι σκοτεινές
γίνανε δες
κουρέλια και σκιές
Και μάσκες παιδικές

Σώπα ησύχασε πια
όλα θα πάνε καλά
Νάνι και όνειρα γλυκά
χρωματιστά
όνειρα ζαχαρωτά

Αρλέτα
Στίχοι: Μ. Κριεζή

quartier libre είπε...

@
ΟΝΕΙΡΑ ΖΑΧΑΡΩΤΑ
να χεις, 30φυλλιά :)

genna είπε...

libre

και ποιός ξεχνά καλό μου?

γλυκιά η ευχή σου, βλέπεις εγώ ήμουν που σου έλεγα θετική σκέψη, αλλά τούτο με ξεπερνά...

Καλημερούλες!!!!!!!

:)