Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2008

Ήλιος...


... κόκκινος λαμπρός,

Ε! καρδούλα?


12 σχόλια:

Δανάη είπε...

Λαμπρός και γενναιόδωρος σαν την ψυχούλα σου...

Να μου είσαι καλά,ε;

Καλημέρα κι εδώ και παντού...

Φιλιά

genna είπε...

Δανάη μου

καλά είμαι...

καμιά φορά ζαρώνω στη γωνίτσα μου,
αλλά μ' έναν τέτοιο ΗΛΙΟ λαμπρό ξεπροβάλλω...

Φιλιά!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Ξέρεις ποσο σ αγαπάω ετσι?
Αν με πας μια βολτα με το
αερόστατο σου και πλησιάσουμε
τον ήλιο θα σε αγαπάω περισσόοοοοοτερο

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!!

kat. είπε...

καρά-φωτεινός!

genna είπε...

κοτσυφάκο μου,
έλα πουλάκι μου
μας χωράει και τους δυό,
μόνο που τώρα θα σε πάω στο φεγγαράκι....

κι εγώ σ' αγαπάω και το ξέρεις, ε?

τσίου

και φιλάκι!!!!!!

genna είπε...

kat

καρά-Λαμπρός!!!

καλώς ήλθες...

quartier libre είπε...

@ κι εγώ στη γωνίτσα μου...

genna είπε...

libre

πολλές φορές τούτες οι γωνίτσες είναι πολύ όμορφες...

καλημέρα κι από δω!

Μηθυμναίος είπε...

Με τέτοιο κόκκινο και λαμπρό Ήλιο κι εσείς μιλάτε για γωνίτσες;
Χαρείτε τον κι έρχεται χειμώνας...

Καλημέρα!

genna είπε...

Στράτο μου

και για γωνίτσες
που μπορείς να χαρείς τον ΗΛΙΟ μιλάμε...

Καλή σου μέρα!!!!!!!

quartier libre είπε...

@
γωνιά
σιωπής, μέσα στην οχλοβοή
γωνιά
στη μέση της θάλασσας
με όρτσα καιρό

genna είπε...

libre

και στην άκρη ενός ταξιδιού που
ίπτασαι προς τον ΗΛΙΟ...