Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2008

πέταξε φτερούλι, πέταξε...


Τζένη τη λέγανε την αδελφή ψυχή μου
Τζένη με τα χρυσά μαλλιά
Τζένη που ζούσε στο κορμί μιας Ιουδαίας πόρνης
Ήμουν παιδί
Ήμουν οι λιγοστές που 'χε για το βυθό γνώσεις,
η ελάχιστη εκείνη δρασκελιά από την εκστατική ενόραση
εώς την εγκληματική φρενίτιδα,
τα όμορφα κρίνα στου αποχωρισμού τον κάμπο

κι ακόμη ο εορτασμός στο ηλιόλουστο αλώνι.

Ήμουν η Τζένη που μπορούσε πάνω μου να στηριχτεί.
Ήταν η ομοηχία της εσωτερικής μου ζωής.

Επέμενα πεισματικά
αν δεν παλέψεις δεν νικάς,
αν δεν προκαλέσεις τη δύναμη
εκείνη δεν γίνεται ευμενής μαζί σου.

Τζένη την λέγανε την αδελφή ψυχή μου
Τζένη με τα χρυσά μαλλιά
ένα δροσερό μήλο, ένα ζευγάρι φτερά.



Μόνο καλό μπορείς να μου κάνεις (της είπα)
κάποτε που περπατούσαμε στην αμμουδιά
Τον εαυτό σου μόνο σκέφτεσαι πάλι ανταποκρίθηκε
και πλησίασε το κοχύλι στο ωτό της
και εγροίκα μια μελωδία μυστική
γεννημένη απ' τα σπλάχνα της θάλασσας

Τζένη, ω αδελφή μου την παρακάλεσα,
εθώρησε μες τα μάτια μου,
η Τζένη ξημερώνει.


Με συνοδεία το τραγούδι του γλάρου
με το εγκώμιο της νεράιδας να ανθίζει την νεαρά ψυχή της
αισθάνθηκε στο στέρνο της το γλάυκο κυανό φως που ακτινικά ανατέλλει

Τα δυο μου πόδια γίνηκαν ουρά
δυο χελιδόνια μου χάρισαν την πτήση κι ένα ζευγάρι φτερά,
χωρίς να καυχάται ο ωκεανός φυλάει μυθικούς θησαυρούς,
γαλάζια μυστικά

Τυρκουάζ.


Κάποιο κύμα μεταμορφώθηκε σε αφρό
ίσως για να χαιδέψει τα θεόπλαστα άκρα της,
ίσως γιατί ερωτεύτηκε την αμμουδιά.


Εσύ όμως Τζένη στην εσωτερική μου ζωή ας φέρνεις πάντοτε χαρά.

Στην τελευταία σκηνή, το θερινό ηλιοστάσιο,
το κοχύλι στον ήσυχο βυθό,
το μαντήλι της μονάχο στην έρημη αμμουδιά

Ένα γλαύκο συναίσθημα..

Τυρκουάζ.




11 σχόλια:

genna είπε...

Εικόνα, στίχοι και μουσική έφτασαν με μαιλ στο γραφείο μου...

Έχει λίγο καιρό που μοιράζομαι την αγωνία και τη χαρά σου...

Αγαπημένο μου φιλαράκι AISEN, χαρά μεγάλη, χαρά να σου φέρει
το Ιριδάκι σου και φως στη ΖΩΗ ΣΟΥ.

Το μαύρο πουλί έφυγε μακριά... μόνο όμορφα φτερούδια να πετούν
στις βουνοκορφές και ν' αρχίζουν όμορφες Ιστορίες...

Να ΄ξέρες πόσες μνήμες παιδικές μου σκάλισες, ακόμα και πληγές
που έπρεπε να επουλωθούν...

Μ' ασήμι θα σφραγίσω τούτη τη φιλία...

Σ' ευχαριστώ, υπάρχουν πολλοί όμορφοι άνθρωποι εκεί έξω

Alexis B είπε...

Ωραιότατο.
Καλημέρα, να είστε όλοι καλά

genna είπε...

Αλέξη

Καλημέρα σου καλό μου!

σ' ευχαριστώ για το καλά, να πούμε καλημέρα και στη Μπομπού-Ιριδα...

lakis είπε...

Υπέροχη ακούγεται η αδελφή ψυχή σου. Τυχερή είσαι:)

genna είπε...

Λάκη

Καλημέρα!

Έτσι αισθάνομαι κι εγώ :)

ναυαγός στο γαλάζιο είπε...

... στην τελευταία σκηνή μια παρουσία αισθάνομαι να χαιρετά στο βάθος.
Έζησε τον ουρανό, τον βυθό και τώρα επιζητά την δική μου εικόνα ξανά, για να εκμυστηρευθεί του κόσμου τα πολύτιμα μυστικά... τιρκουάζ και αυτά...

Να προσέχει η μια την άλλη

melian είπε...

Καλησπέρα Genna!
Πάντα κάτι όμορφο βρισκω να διαβάσω εδώ....να εισαι καλά!

george είπε...

‘Προχθές μου ήρθε στο μαγαζί ένας καταθλιπτικός απ’ αυτούς που ‘χουν στυλ φιλοσοφία και αξιοπρέπεια Ήθελε κάτι συγκεκριμένο και του λέω για να δούμε σ’ αυτό το ράφι κι αν είσαι τυχερός ..
Μου απαντά «ποτέ δεν ήμουν τυχερός στη ζωή μου» και το 'νοιωθε το παλικάρι Εν τέλει κάτι βρήκαμε εκει και τα βολέψαμε μα πράγματι δεν ήτανε τυχερός ο άνθρωπος Φεύγοντας αποφάσισε ν’ αγοράσει κι ένα μέλι Βγάζει να πληρώσει και το μέλι και του απαντώ «το μέλι στο χαρίζουν οι μέλισσες... σήμερα η τύχη σου χαμογέλασε»

Σε τέτοιους χαλεπούς καιρούς να νοιώθεις το θρησκευτικό συναίσθημα να σε επισκέπτεται τρεις φορές μέσα σε λίγες ώρες δεν είναι λίγο αυτό (μία στα βραχάκια που πήγα να ρίξω τις μπετονιές μου το βράδυ και σιωπηλά άστραφτε, παντού, σκοτεινιά τριγύρω και πάφλαζε το κύμα ασταμάτητα την αιώνια ερωτοτροπία του με το βράχο, μία στο φιλί με τις αγαπημένες μου στη νύχτα και μία τώρα στη ζεστή παρέα σας Όπως η Σελήνη έρχεται και παρέρχεται η τύχη μου σκέφτομαι και σήμερα έχουμε Πανσέληνο Έπειτα κοιτάζω την πεταλούδα της φωτογραφίας, τι στ’ αλήθεια παράξενο έντομο, και μετά ευθύς αναγνωρίζω με ακρίβεια το πέταγμα της στις δίνες του αριστερού αντίχειρα Με τιμάς Φτερό

genna είπε...

Nαυαγέ

...αυτό

genna είπε...

Μελισσάκι μου

είναι όμορφη ψυχή ο Γιωργάκης.....

και είναι επίσης όμορφο να σ' ακουμπά κάποιος τόσο πολύ στη ψυχή μέσα....

κι εσύ να προσέχεις κοριτσάκι

genna είπε...

george

H πεταλούδα είναι όμορφη, αρκεί να μην την τσαλακώσουν...

Εσύ να δεις πόσο με τιμάς.....

Ανυπομονώ να σφίξω το μωρό, όχι, όχι να φιλήσω τη πατουσίτσα της...