Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2008

Verdi-Traviata

καλημέρουδια, όλη η γλύκα στ' αυτάκι σας!

8 σχόλια:

Μηθυμναίος είπε...

Τέτοιες όμορφες και γλυκιές καλημέρες τις απολαμβάνουμε!
Ευχαριστούμε τον Βέρντι, αυτόν που ξόδεψε τόσο χρόνο (ποιος ξέρει) για να το δημιουργήσει κι εσένα που μας το χάρισες!
Καλημέρα Genna μου

Iron man είπε...

Πάντα η μελωδία δεν περιέχει
αρμονία
αλλά μια ωραία καλημέρα
είναι πάντα αρμονική!
Δ

Ανώνυμος είπε...

;)))))))))

Μια χαρουλα και χιλια φιλια

genna είπε...

Μηθυμναίος, Dimitris, "η"

φιλάκια και καλό βράδυ!


"η" μου σ' ευχαριστώ

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Θα το ακούσω το πρωί

τσίίίίίίόοοοοοοοουυυυυυυυυυυυυ!!!!!!


τσίιιιοοοοοοοουυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!!

dyosmaraki είπε...

Υπέροχη, πρωτότυπη μα και πολύ γλυκειά παρουσίαση!!!
Ευχαριστούμε genna που το μοιράστηκες μαζί μας!!
Μια γλυκειά καλησπέρα!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Τα κατάφερες καλή μου εεε???

Μπράβο!!!!! κλαπ-κλαπ-κλαπ !!!!
(χειροκροτώ σε για το μελωδικό και παραμυθένιο σου θέμα(θέαμα))
πολύ καλοοοόόόόόο!!!

τσιιιιιιιιιιιιιοοοοοοοουυυυυυυυυυυ

genna είπε...

dyosmaraki

Xαίρομαι που ήρθες σ' αυτή τη τόσο γλυκιά γωνίτσα του δάσους μου...

Γλυκιές καλημέρες να σου φέρει ο Ανεμος μου!