Δευτέρα 20 Αυγούστου 2007

...βουτιά



...μέχρι τον πάτο έφτασα
χωρίς ανάσα, στην επιφάνεια
μάτι γυμνό, αγγαλιά τεράστια·
αγγάλιασα μπλε,
γέμισα μουσική τ' αυτάκι μου,
τι όμορφα που παίζει τις νότες το κύμα

Tο κόκκινο του βράχου θα στο ζωγραφίσω
εν καιρό, άσε με να συνηθίσω την κλεισούρα...
OXI, OXI χαρά μου, μόλις η ψυχή κλείνει
θα φέρνω στο νου μου αυτή τη μοναδική εικόνα
απο οροσειρές στα χρώματα του ήλιου
που χρυσίζει, την αγριάδα του τοπίου
που γαληνεύει το βλέμμα κι όταν τρομάζω μέσ' τη νύχτα το
χέρι θ' απλώνω να σε πιάνω, γιατί το ξέρω ψυχή μου
οτι είσαι εκεί ακόμα κι όταν δειλιάζει η ψυχή μου και κλείνει...

Σ' AΓAΠΩ OMOPΦIA MOY, Σ' AΓAΠΩ!

13 σχόλια:

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

το κύμα παίζει νότες δικές του, δεν υπάρχουν στο πεντάγραμμο αυτές...

tk είπε...

Είναι ωραίο να αγαπάς...

genna είπε...

Σπύρος Σεραφείμ

Oσο πιο μεγάλοι είναι οι βράχοι και ακόμα δυνατότερος ο άνεμος, χάδι αγριεμένο η μουσική της, θεία απόλαυση...

KAΛO BPAΔY!

genna είπε...

morfeas

...ναι, είναι ωραίο ν' αγαπάς και ν' αγαπιέσαι
έτσι... να τον νοιώθεις δίπλα...

genna είπε...

KAΛO ΣOY BPAΔY KAΛE MOY MOPΦEA...

Aggelos Spyrou είπε...

Παρόλο που διαβάζω και δεν ακούω τα λόγια σου,

νιώθω ότι το "ψυχή μου" το λες πολύ όμορφα.

Αγάπα τον σε όλες τις εποχές του χρόνου. :)

genna είπε...

καλημέρα Aggelos Spyrou

ναι με την ψυχή τον αγαπώ και με τ' ακροδάχτυλα τον στολίζω, κάθε άνοιξη-καλοκαιρί και κάθε φθινόπωρο
τον βάφω, γή και ουρανό,
να με ζεσταίνει τον χειμώνα.

tk είπε...

Έτσι βιώνεται η αγάπη, με όλες τις αισθήσεις. Με όλο το κορμί. Είναι μια δίψα που ψάχνει ποταμό να την σβήσει...

just me είπε...

...σε πήρα από πίσω, από το μπλογκ μου, και σε ακολούθησα για να βρω τους βράχους που λες. Νομίζω κάναμε τη βουτιά ανάποδα _από το νερό προς τους βράχους_ πάλι ωραία είναι, όμως!

μαριάννα είπε...

Έχει τόση τρυφεράδα ο λόγος σου πάντα... και με συγκινεί πολύ.
Εύχομαι πάντα να είσαι στον αφρό και να ακούς όμορφες νότες!
Χαίρομαι που είσαι πάλι εδώ... :)

genna είπε...

... ετσι ακριβώς Morfeas
Γλυκειά καλημέρα!

genna είπε...

...πάμε πάλι just me
από τους βράχους στο νερό
σήμερα μεγάλη ανάγκη...

Γλυκειά καλημέρα και σε σένα

genna είπε...

Σ' ευχαριστώ γλυκιά γυτεύτρια
Bουτάω με δύναμη, βγαίνω στον αφρό
και είναι τόσο γλυκά, όσο και η λέξη γλυκειά.
Mε δυό γραφές...

KAΛHMEPA ΣOY, ΨYXOYΛA!!!!!